Tetszik? Nyomd is meg!

www.biglol.eu

érdemes :)

Fila FAIL :)

2011.09.19. 20:50 OneBigLike

 

 Lájkolj ha szerinted túl sok a Fila táska az utakon :D

 


  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biglike.blog.hu/api/trackback/id/tr13239378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mileston3 2011.09.19. 21:19:38

Valaki ellopta Facebookról az ötletem, igaz én pólóban gondolkodtam, de látom az apró töréseket az A betű bal szárában, mivel az I-t másoltam ki és húztam a kitörölt részletek helyére, mivel ugye alapból az A összefolyik az L-lel.
Kijelenthetem, hogy ez az én elmém beteg szüleménye és igényt tartok jogdíjra? :D
(Kereszturi Kornél néven megtaláltok a FB-n)
süti beállítások módosítása